Положення про навчально-науковий інститут післядипломної освіти Буковинського державного медичного університету

  1. Навчально-науковий інститут післядипломної освіти (інститут) є навчально-науковим та адміністративним підрозділом університету та об’єднує  закріплені за ним кафедри.
  1. Інститут створюється, ліквідується та реорганізується за поданням Вченої ради університету та наказом ректора закладу вищої освіти.
  2. Керівництво діяльністю інститутом здійснює директор інституту у складі закладу вищої освіти Навчально-наукового інституту післядипломної освіти.
  1. Директор навчально-наукового інституту післядипломної освіти в складі закладу вищої освіти призначається на посаду наказом ректора закладу вищої освіти за згодою більшості від повного складу органу громадського самоврядування навчально-наукового інституту післядипломної освіти на умовах контракту з числа науково-педагогічних працівників університету, які мають вчене звання професор або доцент і/або наукових ступінь доктора наук або доктора філософії (кандидат наук) відповідно до Положення про порядок проведення конкурсного відбору та прийняття на роботу науково-педагогічний працівників Буковинського державного медичного університету.
  1. Для забезпечення оперативного керівництва інститутом наказом ректора закладу вищої освіти призначаються заступники директора інституту у складі закладу вищої освіти Навчально-наукового інституту післядипломної освіти з числа найбільш досвідчених викладачів.
  1. У своїй діяльності інститут керується Конституцією і Законами України, Постановами Верховної Ради України, Указами та розпорядженнями Президента України, Постановами кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України, чинними Положеннями щодо організації та ведення навчального процесу у закладах вищої освіти, Статутом університету, наказами ректора закладу вищої освіти, Положенням про навчально-науковий інститут післядипломної освіти Буковинського державного медичного університету.  Інститут забезпечує та контролює виконання наказів ректора закладу вищої освіти, Постанов Вченої ради, службових розпоряджень щодо організації навчального процесу, побуту та відпочинку лікарів (провізорів)-інтернів університету, дотримання правил внутрішнього розпорядку університету.
  1. Інститут підпорядковується ректору закладу вищої освіти та проректору закладу вищої освіти з науково-педагогічної роботи.
  1. На директора інституту у складі закладу вищої освіти Навчально-наукового інституту післядипломної освіти, заступників директора інституту у складі закладу вищої освіти Навчально-наукового інституту післядипломної освіти повністю поширюється Законодавство України “Про працю”, “Про освіту”, “Про вищу освіту”, “Про охорону праці”, Постанови Уряду України, нормативні документи Міністерства охорони здоров’я України, Статут університету, «Положення про порядок проведення конкурсного відбору та прийняття на роботу науково-педагогічних працівників Буковинського державного медичного університету».
  1. Інститут забезпечує організацію, керівництво і контроль навчальної, виховної та методичної роботи. Ознайомлює випускників університету з “Положенням про інтернатуру”, їх правами та обов’язками.
  1. У разі непрацездатності директора інституту у складі закладу вищої освіти Навчально-наукового інституту післядипломної освіти його обов’язки виконує заступник директора інституту у складі закладу вищої освіти Навчально-наукового інституту післядипломної освіти.
Основні завдання і функції навчально-наукового інституту післядипломної освіти
  1. Формування академічних груп лікарів(провізорів)-інтернів за спеціальностями та термінами проходження очних циклів навчання, академічних груп лікарів-слухачів за спеціальностями, терміном проходження та видом удосконалення.
  1. Поточний облік контингенту лікарів(провізорів)-інтернів, слухачів, ведення особових карток.
  1. Складання графіків проходження очних циклів навчання в інтернатурі за спеціальностями та роками навчання, розкладу атестацій лікарів (провізорів)-інтернів та контроль за їх виконанням.
  1. Складання графіків проходження передатестаційних циклів, циклів стажування, спеціалізації, тематичного удосконалення та контроль за їх виконанням.
  1. Складання графіків циклів безперервного професійного розвитку лікарів (майстер-клас, фахова школа. семінар, тренінг, симуляційний тренінг) та контроль за їх виконанням.
  1. Організація підготовки робочих навчальних програм і навчальних планів з основних та суміжних дисциплін підготовки лікарів (провізорів)-інтернів за спеціальностями.
  1. Організація підготовки робочих навчальних програм і навчальних планів з основних та суміжних дисциплін циклів удосконалення лікарів та провізорів (передатестаційні цикли навчання (стажування), цикли тематичного удосконалення, спеціалізація (перекваліфікація), циклів безперервного професійного розвитку  лікарів (майстер-клас, фахова школа. семінар, тренінг, симуляційний тренінг) та розрахунок педагогічного навантаження кафедрам.
  1. Організація та контроль первинної спеціалізації лікарів (провізорів) на   базах  стажування  області  і  профільних  кафедрах  університету.
  1. Планування і організація  роботи  організаційно-методичної  комісії  з післядипломної освіти, координація участі кафедр у розробці навчальних та навчально-методичних матеріалів для лікарів (провізорів)-інтернів, викладачів та  керівників інтернів на базах стажування.
  1. Організація контролю діяльності кафедр та баз стажування, узагальнення      результатів перевірок,  підготовка  матеріалів  для  обговорення  на      засіданнях Вченої ради університету, Вченої ради навчально-наукового      інституту післядипломної освіти,  ректорату університету.
  1. Організація навчально-методичних семінарів з участю керівників лікарів (провізорів)-інтернів профільних кафедр та керівників та баз стажування.
  1. Планування та організація заключних і проміжних атестацій лікарів (провізорів)-інтернів на визначення знань і практичних навичок з присвоєнням звання “лікар-спеціаліст” та “провізор-спеціаліст”, аналіз результатів атестацій.
  1. Керівництво  навчально-методичною роботою профільних кафедр та  баз стажування.
  1. Забезпечення співпраці університету і органів та установ охорони здоров’я з питань підготовки інтернів. Аналіз стану підготовки лікарів (провізорів)-інтернів, розробка   пропозицій щодо ефективності післядипломної освіти.
  1. Контроль за якістю виконання кафедрами, базами стажування навчальних планів, тематичних планів лекцій, семінарських та практичних занять.
  1. Організація укладання угод про навчання лікарів (провізорів)-інтернів за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб, контроль за виконанням умов угод.
  1. Розгляд скарг та заяв лікарів, співробітників кафедр та баз стажування з питань післядипломної освіти.
  1. Контроль науково-практичної роботи лікарів-інтернів, організація підсумкових науково-практичних конференцій лікарів (провізорів)-інтернів та їх керівників.
  1. Контроль  виконання кафедрами наказів, інструкцій, розпоряджень Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України, наказів ректора закладу вищої освіти, постанов вчених рад та ректорату університету з питань післядипломної освіти.
  1. Підготовка річного звіту про підготовку лікарів (провізорів)-інтернів.
  1. Надання допомоги Департаменту охорони здоров’я Чернівецької облдержадміністрації у розробці заходів щодо покращення післядипломної підготовки лікарів (провізорів).
  1. Підбір базових лікувальних закладів та керівників лікарів (провізорів)-інтернів спільно з Департаментом охорони здоров’я Чернівецької облдержадміністрації та профільними кафедрами.
  1. Підготовка проектів наказів про зарахування лікарів(провізорів) на передатестаційні цикли навчання (стажування), цикли тематичного удосконалення, спеціалізацію (перекваліфікацію); оформлення і видача посвідчень про проходження відповідного циклу і свідоцтва про складання іспиту на лікарську категорію або сертифіката спеціаліста.
  1. Оформлення і видача випускникам інтернатури, яким присвоєно  звання “лікар-спеціаліст”, “провізор-спеціаліст” сертифікатів лікаря (провізора)-спеціаліста з відповідного фаху.
  1. Ведення журналу обліку, кодифікації і систематизації законодавчих, нормативних актів та інструктивних матеріалів.
  1. Сприяння видавництву навчальних посібників та навчально- методичних матеріалів для лікарів(провізорів)-інтернів та лікарів та провізорів.
  1. Виконання умов колективного договору, дотримуючись Закону “Про охорону праці”, інструкцій з охорони праці, протипожежної безпеки та виробничої санітарії.
  1. Участь у складанні планів і проведенні заходів з охорони праці.
  1. Створення здорових, безпечних умов праці, запобігання виробничому травматизму, впровадження передового досвіду та наукових розробок з охорони праці.

Навчально-науковий інститут післядипломної освіти має право: 

  1. Вимагати від викладачів та керівників інтернів своєчасного і якісного виконання  навчальної  програми,  планів,  інструкцій,  постанов, розпоряджень.
  1.    Інструктувати  викладачів та керівників інтернів з питань належного оформлення необхідної навчальної документації.
  1. На належні умови праці, відпочинку, медичне обслуговування.

ННІПО БДМУ

Цілі Навчально-наукового інституту післядипломної освіти Буковинського державного медичного університету спрямовані на розвиток медичної науки, підвищення якості медичної освіти та медичної практики, а також сприяння інноваціям та розвитку медичної галузі в цілому

Наш офіс

м. Чернівці, Театральна площа, 2, 4 поверх

Графік роботи

Понеділок - Пятниця
08:30 - 17:00

Сайт - відділ технічних засобів навчання БДМУ